2007. április 25., szerda

Egy kisebb fajta bucsu..:))

Nehany szoban az elmult napokrol:
Kulonosebben semmi nem tortent, keszulodtunk a nagy utazasunkra...:)
Tegnapelott voltunk a varosban, mert Barbara ma elutazik, es egy-ket dolgot meg akart vasarolni, Edike pedik talakozott Vikaval a suliban megismert orosz baratnovel. :)
Este meg lenyirtam a fuvet is itthon, mert megigertem Liznek. Hat az egy kicsit faraszto volt, ugy leizzadtam, mint allat. Nem nagy a terulet, de elegge lejtos, neha alig birtam visszahuzni a funyirot, meg igazabol mar az idejere sem emlekszem mikor nyirtam utoljara fuvet, a panelban nem nagyon kell...:))))
Tegnap tenyleg nem csinaltunk semmi kulonoset, csak este elmentunk vacsizni, mert hat ugye ez volt Barbara utoso vacsoraja Uj-Zelandon. Egy japan etterembe mentunk, ami tok jo volt. Ilyet meg csak filmeken lattam, nem is vagyok biztos benne, hogy Budapesten van ilyen, de itt elotted csinalta meg a japan chef a kajat, kozben dobalta a fuszereket, porgette kest, ugraltatta a kajat, szoval igazi show-t csinalt. Es meg raadasul a kaja is fincsi volt.:) Eddig csak sushit ettem a japan etelek kozul, ami annyira hat nem a kedvencem, de ez a mostani nagyon fincsire sikeredett... Igazabol hal volt es steak...:) Utana meg nyomattunk par ejszakai fotot a varosrol, mert ilyenek meg nem voltak...
Ma meg kiserjuk Barbarat a repterre es holnap mi is utra kelunk....
Holnap reggel utra kelunk, de ma erkezunk meg, vagyis ma amikor itt ulok es irok nektek, igazabol nem ulok itt es irok nektek, hanem Rarotongan vagyok. Illetve az a masik enem: a holnapi enem a maban...:))) Mar ha ertitek, amit irok ma-holnap, mert en mar elvesztettem a fonalat...:))))) Meg sose utaztam az idoben, de mindig is vagytam ra, hat tessek meg ezt is megelhettem...:) Holnap visszautazunk a maba, es egy het mulva meg elore utazunk a mabol a holnaputanba, szoval kicsit bonyolult a helyzet, de valahogy majd csak tuleljuk. Szamunkra az egesz csak pillanat lesz, mint ahogy az a Vissza a jovobeben is van, bar mondjuk ott nem a datumvalasztovonalon ugralnak ide-oda...:))))
Szoval komolyra forditva szot holnap mogetek kerulunk pontosan 12 oraval, vagyis mi leszunk az utolsok a vilagon... Ilyen konnyu az elsobol az utolsova lenni, nem igaz?? :)) Vagyis amikor ti folkeltek csutortokon reggel 8-kor nalunk meg csak szerda este 8 lesz...:))))
Viszont a Cook-Islands-rol eleg nehezkes a kapcsolattartas, ugyhogy senki ne lepodjon meg, ha nem fogunk gyakran jelentkezni. Meg az aramot is hatalmas diesel-agregatorokkal csinaljak, sot a tobbi szigeten nincs is aram este 10-tol reggel 6-ig...:) Az internet rohadt draga, kb. 4-szerese a normalisnak, mobiltelefon vetel pedig nincs. Ugyhogy hiaba probaltok sms-t kuldeni nem fogjuk megkapni, max. amikor visszaertunk egy het mulva.:) De nem is azert megyunk a "paradicsomba":), hanem, hogy jol erezzuk magunkat es ne kelljen semmivel se foglalkozni..:) Azt nem mondom, hogy nem irunk a blogra, de foleg csak a szulok megnyugtatasara, hogy tudjak minden rendben van. Az Utinaplot termeszetesen csinaljuk ott is, hisz visszuk a laptopot, de valoszinuleg majd csak ha visszaertunk Aucklandbe akkor fogjuk feltolteni. Termeszetesen ezermillio kepet is nyomatunk majd, nem kell aggodni....:)
Megegyszer a szallasunk: KLIKK!!!, persze csak, hogy az otthoniak is lassak, hogy jo helyre megyunk..:))
Es itt van, hogy hova is pontosan: KLIKK!!!!!

Mindenkinek kellemes hetet kivanok, (nekunk remelem az lesz..:)) ) majd jelentkezunk egy het mulva!!!

Udv!

Ja es meg par kep a tegnap esterol:


Naplemente es romantika a Pukuke-tonal :)

A japan chef munkaban

Meg a kajat is felgyujtotta..:))))

Steakek es halak

Auckland by night

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Na, végigolvastam! Nem semmi helyekre juttok ti el. Meg az a tengeres-ködös kép, úttal, az nagyon fasza!
A szusit meg meg kell tanulni élvezni; nem "kurvás" kaja az, nem adja könnyen magát.
Még várunk.

Névtelen írta...

Drága Sacám!

Remélem túlélted a szusit.
A japán haccaccáré talán sikeresen elterelte a figyelmedet.

Érezzétek nagyon jól magatokat messzebbsincs,sohasincs, illetve holnapma van szigetén.

Puszi: Na ki vagyok???