2007. február 26., hétfő

Elso napom a nyelvsuliban

Na, tul vagyok az elso, mondjuk ugy, hogy bemutatkozo napon:) A reggel nem kezdodott valami fenyesen, mert majdnem elkestem. Fel 9-re kellett mennem, de en kb. haromnegyed 9-re erkeztem meg a nagy forgalom miatt. Merthogy kocsival bevitt az en dragaa ferjem:)...nem kellett volna, holnap busszal megyek:)Kocsival reggel nekiindulni maga az orulet. Van egy sav csak buszoknak meg olyan kocsiknak, amiben legalabb harman utaznak! De sajnos, mi csak ketten voltunk..(Barbarat, Liz baratnojet meg nem akartuk koran felkelteni, hogy o legyen a harmadik:))Na, mindegy, persze nem volt gond a keses, beleszamoltak ezt is. Egy csomo ember ult a varoban, tok csondben es vart. Vicces volt, hogy senki nem beszelt. Mondjuk ennek oka tobbeknel (tobbunknel) a nyelvi hianyossag volt az oka. Kezde elott meg elszakitottam a gatyamat, naa, gondoltam ugyes magyar diaklany vagy.:)
Aztan bevezettek minket egy nagy terembe es asztalokhoz ultettek bennunket. Ez eddig nem tul erdekes, csak azert meselem el, mert mindezt tok kusban csinaltuk vegig. El tudjatok kepzelni, hogy ez mit jelent? Ott van egy csomo, eleteros, fiatal, aki kussban vonul parancsra??Na, hat mi igy tettunk. Mondanom sem kell, eleg kenyelmetlenul ereztem magam..ereztem, hogy ezt nem birom sokaig. Persze mosolygas vagy barmilyen masjellegu kontktus kialakuloban volt, de a szajakat egy szo sem hagyta el. Az en asztalomnal ult egy japan, kinai, koreai lany, tajvani fiu, egy svajci srac es egy nemet lany. Meg en. Na, eltelt 5 perc, na, en kerdezek valamit...ujabb 3 perc...kitalaltam, h mit kerdezzek...1 perc osszeraktam a mondatot:)..Ti jol beszeltek angolul?- hat valoban, nem valami elmes kerdes..de hat ti mit kerdeztetek volna? Gondolta, oldom a fszultseguket, hogy ne aggodjanak amiatt, ha szarul beszelnek, mert en meg annal is szarabbul beszelek:)na, ezt vagy nem ertettek vagy a kiejtesemmel volt gondjuk, de azert egy valasz erkezett. A koreai lany kinyogta nehany perc alatt, hogy nem biztos a tudasaban:)Ok. Vegre elkezdodott a tesztiras meg bemutatkozas meg ilyesmi.
En intermediate csopiba kerultem. Ezen kisse csodalkoztam, az elobbiekben leirt okok miatt. Bar ha a tobbieket nezem..:)A tesztben persze nem mindent ertettem..ott talalgattam..ezek szerint jol:)
A suli egyebkent nagyon felszerelt, internet, konyvtar, dvd, mindent lehet hasznalni, sot kell is!!
A nap vegere egy-ket emberrel azert megismerkedtem, nagyon kedvesek. A tajvani sracnal sikerem is volt (nem azert mondom...:), allandoan velem akart ebedelni...es amikor mondtam, hogy bar en hoztam uzsit, de vegyen valamit, aztana parkban megesszuk a tobbiekkel, csak nezett ram kisse bamban, es azt mondta, hogy jo, majd a suliban talizunk.Ezt ketszer is probaltam elmagyarazni neki, de a harmadik alkalommal ravagtam, hogy ok.
Szoval ilyen jo volt az elso napom a suliban:) Remelem, holnap is ilyen jo lesz, marmint egy kicsit tobbet ertunk egymasbol:)

17 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Saca!

Hát nem mondom - pár napig nem nézek blogot - erre egy csomó mindenről lemaradtam!
Egyébként tényleg - miért nem látni fürdőzőket a vízben? Vagy csak a magyaroknak nagy szám a bícselés? (itthon egyébként szó sem lehet strandolásról, most éppen esik az eső, ami ahogy leesik, ráfagy a fákra, asztfaltra stb...)
A nyelvsulis kalandok nagyon izgik - de nem írtad meg, hogy hányszor kell menned egy héten, meg hogy milyen hosszan maradsz ott. Ezekről feltétlenül tájékoztatnod kell az itthon maradottakat :)
Anna E.

Névtelen írta...

kinagyítottam Tomciskát a board-al, és már látom a strandolókat - szóval az első kérdésre nem kell válaszolni....
Anna E.

Névtelen írta...

Anna, sztem ez az ónos eső... cuki idő van nálunk...
Kitartást majd holnap a suliban:-D
Helga

Névtelen írta...

Hiya!

Na, latom beindult megint a blog... En is lemaradtam a hetvegen, meg majd csutortok-penteken is le fogok maradni... Na, a lenyeg, hogy meg mindig kiraly helyen vagytok, bar nem lattam a regibe beoltozott varoslakokat a Historical village-ban... Nem is voltak? Tomcsikanak sikerult pattintania is az ostorral vagy csak ugy tett mintha...? :D :D
(nem leszolas, de hat en emlekszem milyen rohadtul nehez volt megcsinalni a pattintast... A suhogtatas eleg jol ment, de pattogni az egnek nem akart... Nalam... De persze Tomcsi biztos szupi volt ebben!)

Sac, a sulis elmeny nagyon ismeros (honnan is, nem is tudom...:P ;)
de no para, elobb vagy utobb a mutogatas es nyogdecseles fazisabol eljutsz a "ki tudtam mondani ket(!) ertelmes mondatot gondolkodas nelkul" fazisaba... Csak hajra!
A koreai sracnak azt mar elmagyaraztad, hogy neked tulajdonkeppen ferjed is van?:P :) :D
Amugy meg hogy intermediate csoportba kerultel engem nem lep meg. Itt is a szintek kisse elcsusznak a mienkhez kepest. Ami naluk intermediate- az nalunk mondjuk kozep elotti (nem leszolasbol mondom, anno en is oda kerultem) es a pre-advanced felel meg a mi kozepszintunknek. De lehet, hogy Uj Zelandon nincsenek ennyire elcsuszva a szintekkel mint itt Londonban...

Na, megyek, mert nagyon kell keszulni a Nantes-i konferenciara, utazom szerdan es penteken jovok vissza, de igyekszem majd otthon bepotolni a dolgokat (marmint a blogotok olvasasat)...
Tovabbi szep napot, sok puszi

Anna

Névtelen írta...

Szakad a hó... szakad a hó... szépen esik... az idei tél első igazó hava... ideje volt már nemde?
H

Névtelen írta...

Latod Helga, most legalabb ok irigykedhetnek.. Havazas! Ejh, ha itt is esne, nem bannam...
habar volt itt mult honapban havazas es nem tortent mas, mint kozlekedesi kaosz alakult ki...
Ezek az angolok teljesen felkeszuletlenek a havazasra...:D :D
Helga, mikor jossz meglatogatni????:-)))))

Puszi

Névtelen írta...

sziasztok csajok!

idefent a hegyen 10 centis hó esett és nem akar elolvadni. A busz nem jár (állítólag), félek, hogy itt ragadok a munkaidőm lejárta után :(
A.

Névtelen írta...

Sziasztok!végre én is írhatok nektek!Mi jól vagyunk!Dolgozunk !
Remélem ti is jól vagytok,és a sok szórakozás mellett a munkát is keresítek! Örülök,hogy a Sári nyelviskolás lett.Amit eddig írtatok az mind megnyugtató.Azt hiszem eddig jól alakultak a dolgaitok!Remélem ezt ti is így érzitek!Kitartást,és sikereket a munka találáshoz! Puszi Anya !

Névtelen írta...

Úgy érzem anya, mintha a munkára élezte volna ki a beírását!!! aztán lehet hogy én érzem rosszul :-)))

Névtelen írta...

Sziasztok!

Nagy sokára tudok itt írni nektek, de szó sincs arról, hogy elfeledkeztem volna róla. Mindig olvasom, mik történnek veletek. Csupa irigylésre méltó dolog. Gyönyörű helyen vagytok, használjatok ki minden percet.
Bár, Saca, a freemailen továbbra is fogok levelet küldeni. Nagyon jó volt Skype-olni. Annyira rossz volt abbahagyni, de a főnököm nagyon bámult.
Velünk itthon minden ok. Nagyon jól sikerült a jelmezes buli, lesz folytatása is. Sztaniék puszilnak.
Mi itthonról a Tomival nagyon szorítunk, hogy minden nap írjatok valami csúcsszuper dologról, ja és küldjetek továbbra is olyan szép fotókat, mit a kisfiú és a part. Na jó magatokról is (ha már ilyen jó a frizkód).
Millió csók, majd írok.
Puszi: Kovakőcske

Névtelen írta...

Hali ANNA!!
Valamikor beszelhetnenk skypon, ha van kedved, mar tgnapelott is akartam, csak nem jott ossze.
Nyelvsuli:Mindennap reggel 9-tol este 5-ig.Most ugy nez ki harom hetig, aztan majd meglatjuk. Majd irok emailt is, ne haragudj, hogy nem valaszoltam a leveledre. Egyebkent tokre orultem neki.

Névtelen írta...

Hello masik Anna, Skodri!

Tomcsi pattintott is:)mert tokos ficko:)
A sulit baromira elvezem, tok klasszul megy. En orultem, hogy intermediate csopiba kerultem, nem gondoltam volna. Nem tanulok olyan regota angolul. A suli szuper!!!!!!!!!
Neked jo utat!

Névtelen írta...

O hoooo, itt meg olyat nem lattak. Marmint Aucklandben nem esik a ho:)Itt ma fujt a szel...asszem kezdodik az osz:)

Névtelen írta...

Szia Gyongyi!

Tok jo, hogy irtal!!!!:)MI is jol vagyunk, minden ok. Tamas ma fozott vacsit, bar Barbaraval (Liz baratnoje) kozosen, d enagyon jo lett!!Sult csirkecomb parolt zoldseggel. Ma mar elkuldte az oneletrajazt!Varjuk az adoszamot, remelem a heten megjon mar!
Puszilunk mindenkit!!!

Névtelen írta...

Hali Kovakocske es Tomcika!!:)
Tenyleg klassz volt, hogy tudtunk dumcsizni, de majd megismetelhetnenk!!
Remelem, jol vagytok! MI jol, nagyjabol tudjatok, h mi van velunk:)Mi volt a bulin? Ok jo volt, de reszleteket szeretnek!!En is udvozlom a GAboreat!
Irjjaa imiimeelt!
Pusziii

Névtelen írta...

Kedves LIncsike!!Ezuton is szeretnem, ha vicces es erdekes hozzaszolasziddal szinesitened ezt a blogot:))(ES valaszolj a levelre:)
Puszi

Névtelen írta...

Kedves Helga!
Valaszolnal az emailre?
Ne kelljen kervenyt benyujtanom!:)
Puszi