2007. február 27., kedd

Masodik nap...

Hali!
Hat ez kemeny nap volt:)De szuper jo!!Nagyon sokat tanultam. Illetve nem is tanulas volt ez, hanem ma mindent "angolul csinaltam":)Reggel 9-kor kezdtem Simon Toddal, egy fiatal jokepu tanarral, szemelyi "edzommel":), aztan vele folytattuk, de arra az orara masok is "oda pofatlankodtak":)). Eleg vicces volt, jo hangulatu volt az ora, nagyon elveztem, pedig nyelvtan volt BRRRR-Brrrr. Az ebedemet (ket szendvics: az egyik sajtkremes paprikaval, a masik lekvaros)a szomszedos Albert parkban koltottem el:)Majd jott a folytatas, Scottal, lexika ora vagy legalabbis ahhoz tudnam hasonlitani. Ez is nagyon klassz volt. Kozben folyamatosan ismerkedtem. Szoval minden ok. Du meg egy orat a konyvtarban es a tanulo szoban toltotttem. Hazafeljovet pedig fel orat vartam a buszra. JA!!Reggel megint elkestem majdnem, illetve el is kestem kicsit. A busz miatt, pedig tobb, mint egy oraval hamarabb elindultam...na, mindegy. Most megyek hazit irni e s Doctor House-t nezni!!!!!!!!!!!!:)Talan ma mar megertek belole valamit...

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon örülök a lelkesedésnek, de ne felejtsd el, hogy nem az esztétikai élmények miatt jársz oda! (Értem ezalatt a jóképű tanító bácsikat!)

Névtelen írta...

Hali!

nagyon orulok, hogy elvezed a tanulast, ez a lenyeg...
Tegnap dumaltam Skype-on Tomival (biztos mondta), kar hogy te nem voltal ott...
Kovakot leteremtettem emailben (ahogy szoktam, tudod:P), hogy velem is beszelhetne Skype-on, de persze lehet, hogy most ezen felhuzta magat. Hat sajnos ez vagyok en...
Mindegy, a lenyeg, hogy ti jol vagytok, megy a suli es szurkolok a munkaert is.
En ma egyedul viszem az egesz ceget, senki nincs benn, uszom a munkaban ezerrel...
Jo lenne vmikor beszelni Skype-on, de hat gondolom most hetkozben mindig suliban vagy amikor lehetne...
Mindegy, ha lesz idod, ird meg, akkor megprobalok felmenni.

Sok puszi

Anna (Skordai)

Névtelen írta...

szevasztok!

jajjj olyna jo olvasni a lelkesedest! ram is ram fer, szal erot adsz! :) (bar en csak idehaza latogatom het ketszer az angol orakat, ahol kicsit lelombozo a tarsasag a primitivsegukkel), de igyekszem elvezni... :( Nahh, ami a jo hir: beszeltem Sanyaval, jol van es olvas is titeket, de eddig - valszeg benasagbol - nem irt--> remelem a BENASAG-gal sikrult ot felbosszantanom, es most majd reagal! :) Irj te is csupa-csupa genyat neki Saca! :)

Puszi!

Névtelen írta...

Czabókám!

Nem igaz, hogy mindig elkésel. Milyen magyar szokás ez? Szóval arra gondoltam, hogy holnaptól majd ébresztelek mielőtt lefekszem :-DDDD
Jelenleg én is tiszta hulla vagyok. Nagyon sok a meló.
A jelemezes buli szuper volt. Nagyon sokan voltunk és képzeld el mindenki beöltözött. A lányok baromira csinosak voltak a korhű jelmezekben, a fiúk pedig eszméletlenül fantáziadúsak. Van róla képkatalógus, majd átküldön emailen a linkeket valamelyik nap.
Nagyon jót tett már egy kis kikapcsolódás. Mostanában csak a fincsi édességek dobnak fel. El tudod ezt képzelni. Alig várom, hogy reggelire bekaphassam a falatnyi kis túrórudimat (amit ti most jó sokáig nem ehettek;-), utána nem sok időt hagyok a déli ínycsiklandozó somlói galuskának, és ezt követik a parányi étcsokis pilóta pillanatok, ami nálam nem csak pillanatokig tart. Szóval ez jutott nekem meg Tomi :-DDD
Na jó, nem untatlak tovább, biztos van elég leveled, amiket olvass. Csak tudd, hogy ma is gondoltunk rátok.
Írnék én neked angolul, hogy addig is szokjad a nyelvet, de nem tudok...
Na millió csók: legyetek rosszak
Kovakő

Névtelen írta...

Nem működik nekem ez a rohadt Skype!!! Mi a kuki van??? :-)))))