2007. február 28., szerda

Csak ugy....

Hali, nemsokara moziba megyunk...:)Talan ertek majd belole valamit:)Egyebkent jol vagyunk. Bar a mai napom is nagyon meredek volt. Nem, ma nem kestem el, sot 20 perccel hamarabb megerkeztem:)Ma nagyon nehez volt. A delutani oram (Vocabulary..remelem, jol irtam:))haaat baaaarooomiiiraaaa nehez. Legalabbis nekem. Azert probalkoztam, es vegul is annyira nem volt gaz. A gaz a ket padtarsam volt. Ket svajci..es olyan nagykepuek, bunkok...(fokozhatnam meg), hogy csak na!!!De holnap el mennek kirandulni:)nem lesznek oran. Egyebkent ok az elsok, akik itt Uj-Zelandon nem szimpik. Vegulis eleg uncsi lenne, ha mindenki szimpi lenne, nem? Na, hat ok nem azok!
Na, most lepek, mert mar kurjantottak, hogy megyunk! Puszi, majd folytatom!

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Sziasztok!
Örülök,hogy jól vagytok, és hogy ezt megosztjátok velünk :)
Mi is készülődünk nagyon, MÁR CSAK 2 HÉT ÉS......:)))))

Névtelen írta...

Hali!

Most csak gyorsan, mert mar felig uton vagyok Nantesba, elegge fejetlenseg uralkodik itt, es bar imadok szervezni most legszivesebben visszabujnek a paplan ala es aludnek ahelyett hogy idegeskedem... Node a lenyeg nem ez.
Hanem hogy remelem jo volt a kirandulasotok, majd irjatok arrol is.
Kovakonek uzenem, hogy nagyon szepen koszonom a levelet, jol esett, es majd valaszolok ha visszatertem, de most semmire nincs idom.
Ja, Kati en is kerek am beszamolot hogy mi is volt ez az alarcos bal... Hogy en mikbol maradok ki mar megint...:(
Na megyek, mert egy csomo mindent meg kell csinalni meg.
Sok puszi, kitartas a suliban, a svajciakat meg kakild le!:D :D

Puszi

Anna