2007. március 1., csütörtök

:)

Dog faradt vagyok...a kovetkezo busszal megyek...:))Minden ok, jol vagyunk. Pont ket hete erkeztunk. Olyan furcsa, hogy meg csak ket hete..sokkal tobbnek tunik, biztos azert, mert kezdtek hianyozni..:)Ja.
A suli jo, csak sokat kell tanulnom, mert nem vagom meg a nyelvet ugy, mint Tomcsika. Bar el kell mondanom, hogy kiovastam eletem elso angolul irott konyvet!!Jo, kb. 35 oldal nagy betukkel es par keppel, de azert csak kiolvastam. Ausztraliarol es Uj Zelandrol szolt. A kovetkezo tok klassz, a Bronte noverekrol szol. Holnap kezdem. Ja, nagy ujsag!!Megjottek az adoszamok!!Nemsokara remelheroleg megnyilnak elottunk a nyilvanos WC-k es gyorsettermek ajtajai!:)De ha akadna jobb...ha tudtok valamit, szoljatok!!Az idojaras eleg szeszelyes. Meleg van, fuj a szel, de neha esik es akkor a szel is felkerekedik. Tok jo, megfigyeltem itt, hogy a buszon utazo emberkek, amikor leszallnak, mindig megkoszonik a fuvart. Ez tetszik. Ja!!Ma sem kestem el, igaz jo husz perccel korabban erkeztem, de legalabb tudtam inni egy kavet az ora elott. Egeszen turheto kave volt. Fontos:)Isteni csoves, fottkukoricat kajoltunk ma. Itt sokkal edesebb, mint otthon. De a kenyer rosszabb. Ugyanazt esszuk, nagyjabol, mint otthon, de megis mas az ize. Ja, sokkal tobb zoldet eszik itt a Tomcsika is. MAr hozzaszokott, hogy Liz is meg Barbara es en is inkabb zoldpartiak vagyunk.:)
Tegnap a mozi tok jo volt. Music&Lirics c. remekmuvet neztuk meg Hugh Grant-tel es Drew Barrymorral a foszerepben. Tok ari kis film volt. Vegulis a lenyeget megertettem...egymasba szerettek, osszejottek:)Na, jo nem mindent ertettem, de azert szerintem fejlodtem mar. Biztos azert szeretek jobban azsiaiakkal baratkozni, mert egyreszt sokkal kedvesebbek, mint a suliban levo europaiak, masfelol az o angoljuk...hat meg rosszabb az enyemnel:)
Na, majd nemsokara mar fluently lesz az angolom. Nemsokara kezdodik a Grace Klinika...nezitek? Itt mar elobbre vannak. Meg a Lila Akac kozt is...:) eelmooondjam mi van most??na, majd a kovetkezoben:)
Pusziiii

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Na szevasztok!

Mi az, hogy megköszönik a buszvezetőnek?? Magyarázzátok el nekik, hogy az adójukból ezt már letudták és akkor befejezik ezt a buta viselkedést.
Tamás! 10 megabites lett a cselló! Hát mi lesz így a gigáiddal?
Jók a képek meg minden..
Csá
Pandrás

Névtelen írta...

Ja, ezt egyebkent mar akartam nekik mondani... de biztos a kiejtesemet nem tudtak hova tenni... :)Ha hazamegyunk, szerintem ujra gyujti oket, marmint a gigakat...:)

Névtelen írta...

Szia Sári és Tamás!

Nálunk tegnap volt Lila akác köz - de "uram és parancsolóm" kikapcsoltatta, helyette az "Apádra ütök" (ha így nem ismernéd fel - Meet The Parents") című hálivúdi műremeket tekinthettem meg. (és ma este jó esély van arra, hogy a folytatását is látom :))
Egyébként az időjárás itt is jóra fordult (remélem nem kiabálom el) - szombatra akár 17 fok is lehet.
Azt hiszem, hogy jön a főnök, úgyhogy most abba kell hagynom és serény munkát kell színlelnem.
Majd dobok mélt otthonról...
anna e

Névtelen írta...

a legfontosabbat el is felejtettem - gálos mama fent van a wiw-en!!

Névtelen írta...

Na, azonnal szálljatok le a Tomi gigáiról, oké!?
Mariann

Névtelen írta...

Na, mi van Mariann, felsz, hogy a vegen a Ti gigaitokat is gorcso ala vesszuk????:))))))))))))