2007. március 2., péntek

Maori kirandulas Tomcsival:)

Ja, elfelejtettem leirni, hogy, amig en suliban voltam, Tomcsi es Barbara maori turan voltak. Egy maori idegenvezetovel az europabol velunk jott szellemeket fogadtak be kulonbozo imakkal es gyalogoltak, maori legendakat ismertek meg, es piknikeztek, ahol megkostoltak a piri-piri-t es a kawakawa-t. Hat, gondolhatjatok, Tamast kiskoraban az asztal korul kergettek, ha nem ette meg a piri-pirit:))))Szoval marha klassz volt, de majd beszamol reszletesebben o maga.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hello Kedves külföldre szakadt Hazánk fiaiéslányi!

Végre én is felkeveredtem a blogra,mostanában nem sok időm van netezni, otthon meg nincs. Sorry.

Örülök, hogy jól vagytok, és kicsit irigyellek titeket a sok igazolm, látnivaló, tenger, újdonság miatt. Legfőképpen a bátorság miatt, hogy csak úgy uccu neki. Itthon semmi különös, munka, curling (végre bent az első hatban, és talán az A ligában)lazulás. Szuper helyen vagytok, biztos hihetetlen élmény, hogy csak "pár perc" és lent vagytok a tengerparton. Saci aztán nem három férjel hazajönni az angolóráról. Kicsit hiányolom, hogy Pöri nem ír valami sűrűn, valaki a körmére nézetne. Most ennyi, aztán továbbra is gazdagítani a blogot.

Csók:

Marci
The Second

Névtelen írta...

Igen! Én is követelem a Tamást is!