2007. március 19., hétfő

Rotorua-Zorbing

Hi Mindenki!
A sok-sok kep utan, amit most feltettunk termeszetes megtalaljatok a reszletes leirasat is a hetvegi programoknak! Udv!

A Zorb elott mar beoltozve:)

Rajtra keszen, en innen nezve a jobb oldalival mentem:)

Menetkozben, ha jol latom epp hattal a menetiranynak...:) Elarulom belul fogalmam sem volt, hogy merre is van a folfele, meg a lefele, meg a jobbra, meg a balra...:)))

A megerkezes utan....:) Termeszetesen csurom vizesen, hisz a Zorbban belul egy csomo viz volt:)

Na szoval valahogy igy nez ki menet kozben....:))))

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hát jó sok mindenben van részetek. Nem is értem Saca, Te, miért nem probáltad ki ez a gömb bigyót??? :-D
Vigyázzatok ám azért magatokra...
puszka
Helga

Névtelen írta...

Hali!

nagyon uber-fasza amit csinaltatok! Maris jobb lett a kedvem nezve ezeket a fotokat meg hogy mennyi elmenyben van ujra reszetek!:D :D
Tok jo. Orulok nektek es hogy tenyleg jol erzitek magatokat. A hobbitfalvat majd megmutatom Zsoltinak is, biztos erdekli majd...
Amugy nalunk az a legnagyobb hir, hogy Zsolti vegre talalt allast (vagy ezt mondtam mar?), ma irja ala a szerzodest ha minden igaz!

Tomi a munkakeresessel kapcs: ott nem divik az ami itt Londonban megy, hogy bemesz egy kavezoba es beszelsz a managerrel hogy itt vagyol es szeretnel dolgozni? Mert itt ez tok siman bejon. Nem tudom ott mik a szokasok de ha kicsit is elfogadott, szerintem erdemes megprobalni...

Hajra es nagyon irigyellek benneteket a sok kalandert... Mar elkezdtem a sporolast!:D :D

Sok puszi

Anna

Névtelen írta...

Pöri, nem tudtad, hogy merre van Észak? ezt nem hiszem.. :)))

B.