2007. március 2., péntek

Haliho!!

Megint itt vagyok:)
A mai napom sokkal jobb volt, mint a tegnapi! Az orak is jok voltak, ugy erzem naprol napra ugyesebb vagyok...es meg Simon is megdicsert:)Azt nem irom le, hogy mit irt a dogamra....:)
Vettunk fagyasztott pizzat, de eleg szar volt. Tul edes a kenyer, otthoni kiflire vagyom. Ja, holnap Tomcsival gulyaslevest fozunk!!Talaltam egy orosz boltot is, ugyhogy jovoheten orosz napokat tartunk:)Ma tok meleg volt. Tomcsi titokban kitakaritott delelott, amig Liz nem volt itthon...:)igen, ez eleg mokas. Hat nem akarjuk megbantani. Barbara is titokban szokott takaritani. Sajnos Liznek nem erossege a rendrakas. Olvasom a masodik angol konyvet, es tokre orulok, mert ertem! Holnap tanulok, este pedig megyunk az Albert parkba (ott van a sulim), mert kinai fesztival lesz, tanc, kaja, eloadasok. Biztos jo lesz!
Ja, ma megismerkedtem egy harmadik svajcival is, aki nagyon kedves:)szoval felre altalanositasokkal!!Ja, a masik ketto ma egesz normalis volt...na, ne kiabaljuk el. Es a masik oran Hamiddal (szaudi fiu) majdnem megnyertunk egy jatekot..de vegul nem. De azert jo volt.Szoval nagy ujsagok vannak am:)
Hianyoztok! Puszi!

Nincsenek megjegyzések: