2007. március 8., csütörtök

Furcsasagok

Van am nehany furcsasag ebben az orszagban. Vagy legalabbis Aucklandben. Par nappal ezelott, amig reggel a buszomat vartam, meglattam egy kisgyereket hagyomanyos kis iskolai uniformisaban, a hatan egy marha nagy hatizsakkal. A furcsasag csak az volt a gyerekben, hogy mezitlab volt!! DE komolyan, nem volt rajta cipo. Gondoltam, na, milyen egy gondatlan anyad van neked, de aztan felvilagositottak arrol, hogy ez egy teljesen hetkoznapi viselet. Azota lattam mar felnotteket is kicsipve mezitlab:) Eleg vicces. Van a masik verzio is, a no tenyleg csinosan, kosztumben, sminkben, frizuraval es egy ocska edzocipoben!
Mas. Ezt a buszbol lattam. Az egyik legforgalmasabb helyen, ahol van harom jelzolampa is, harom fiatal rendesen feloltozve, persze mezitlab tancolt. Igen, az RSG es a klasszikus balett kevereket lathatta az utazo kozonseg. DE ezt mind a 6oras forgalomban. Azt sajnos nem sikerult kideritenem, hogy penzt gyujtottek-e valamire vagy csak a maguk vagy a mi szorakoztatasunkra tettek.:)
Ja! Es a Nonapot sem ismerik.:(
Na, puszi.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hali!

A nonapot itt sem ismerik sajnos, pedig igazan adhattak volna kimenot mara...;-)
Nem szaporitom a szot, a lenyeg, hogy koszi Tomcsika hogy felkoszontottel minket, jol esik ha gondolnak rank...
A kepek persze hiperfaszak ismetelten.
A furcsasagokhoz csak annyit, hogy ezek is angol leszarmazottak, nem kell csodalkozni a kosztum-edzocipo osszeallitason, itt mindenki igy nyomul... Szerintem amugy ha itt nem lenne joval hidegebb es az utcak nem lennenek ennyire piszkosak, biztos ezek is mezitlab rohangalnanak... Igy csak babacipoben maszkalnak telviz idejen is...:P :D

Na sok puszi, Tamas neked meg kitartast a munkakereseshez, 3 het alatt ne varj csodat! (sajnos ezt meg kellett nekem is tanulni) Azert mindent bele, tudom hogy sikerulni fog!

Névtelen írta...

Hát itt ugyan ismerik a nőnapot, csak sajnos a kolegák fejéből ment ki... egy tanár hozott le egy szál tulipánt, az egész TO-nak... sebaj, neki legalább eszébe jutott.. ezt is értékelni kell...

puszka mindenkinek
Helga

Névtelen írta...

Hi!

Ha Pörsöly nem írja, hogy nőnap van el is felejtem. Most akkor virágot kell vennem a nőknek? Inkább veszek minden nap, kivéve ezt, és akkor nem gondolák úgy, hogy azért adom, mert kötelezőnek gondolom.
A mezítlábas közlekedés a Finneknél is divat, és sorolhatjuk még az országokat.

Munkát Tomcsinak! Remélem nem szaroznak, mert hát fiziqs vagy, vagy mi.

Névtelen írta...

ferfinapot a noknek nonapra!