2007. március 8., csütörtök

Boldog Nonapot!

Boldog Nonapot kivanok minden kedves holgy olvasonknak.:)

Szokas szerint semmi kulonleges nincs, a Sari suliban, en meg varom, hogy valaki visszajelezzen mar valahonnan vazze, ahova elkuldtem az oneletrajzomat....:( Persze komolyabb allasok megcelzasaval kezdtem, hatha, de persze nem.... Most epp a recepcios temakornel vagyok, aztan ha ez se, akkor meg lejebb kell adnom, bar legkalapaccsal utat turni nem fogok elmenni... El se birnam..:)
Kozben azert voltunk egy-ket helyen. Eloszor is az aucklandi botanikus kertben, ahol kulonfele Uj-Zelandon honos novennyel ismerkedtem meg.:) Meg persze olyanokkal is, amik mindenhol mashol is elnek..:) Majd egyszer rakok fel egy-ket akar hatterkepnek is elmeno viragos-fas-novenyes kepet.:)
Aztan hetfon este voltunk a Sky Tower-ben vacsorazni.:) Kb 200m magasan, a varos fellett, ilyen korbeforgo etteremben ettunk. Ketszer is korbefordultunk mire vegeztunk..:) En konkretan tintahalat, meg steakat, meg passionfruit-bol keszult deszertet ettem. Ez ilyen edes-savonyu, erdekes izu tropusi gyumolcs, ami itt is megterem. Finom volt, bar a fel penztarcankat ott hagytuk a fizeteskor, bar ez mas kerdes:). Viszont megintcsak csinaltunk egy csomo fenykepet a varosrol, meg a naplementerol, meg egymasrol, meg mindenrol..:))
Holnap elutazik vegre a Liz, ugyhogy masfel honapig "magunkban" vagyunk.:) Jaj, a legerdekesebb tortenest meg majdnem elfelejtettem.:) Tegnap par pohar bor elfogyasztasa utan kiderult, hogy a Liz miert is el egyedul ebben a rohadt nagy hazban. Ugyse fogjatok elhinni.:) A ferje 22 ev egyutteles es egy akkor mar 16 eves gyerek mellett bejelentette, hogy el akar valni, es elkoltozik, mert beleszeretett egy ferfiba!!!!!!:)))))) VAzze-vazze, ez kemeny mi?? Szoval 11 eve egyedul van, es most mar 2 eve a fia is Europaban van, mert miutan befejezte az egyetemet odament dolgozni. Hat igy allunk...
Hali!

Nincsenek megjegyzések: