2007. március 7., szerda

itt vagyok:)

Na, hali! Eddig tartott a sertodesem:).....na jo, nem is voltam megsertodve, csak nem volt idom irni!:)))
A sulit nagyon elvezem, a tudasom lassan, de biztosan bovul!Egyre tobbet beszelek, a svajciak kezdenek felengedni, a japan es koreai baratok nagyon aranyosak!!!ja, es Simon...:)
Napok ota nem interneteztem, mert mindig hazit irok vagy szotarazok. Csak este erek haza. De azert latom, Tomcsi bepotolta a mulasztast!! Marha ehes vagyok, majorannas hus lesz mindenfele maradek zoldseggel!!
Ma beugrottam egy kis boltba, es megismerkedtem az arussal. Tok jofej volt, kaptam tole egy ajandek nyalokat!!Szoval erdemes volt beterni:))
Mas nem nagyon tortenik velem mostansag, de majd gondolkodom.
Addig is puszi!

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hali!

Na, latom most en avathatom fel a lapot az elso hozzaszolasommal.:-)))
Hurra. Ezert is pezsgot bontok. De amugy figyelitek, hogy milyen hasznos hozzaszolo vagyok? Es meg nem kaptam szemelyreszolo mindenki elott kinyilvanitott koszonetet erte!:D :D :D

Na, amugy meg Sac draga, mikor lehet teged Skypeon elerni? Csak mert tudom hogy Tomcsika sokat van netkozelben es fokent o van Skype-on es bar a szivem csucske a draga ferjed, azert veled is szivesen eszmet cserelnek vmikor!
Tessek megirni man mikor vagy elerheto!

Nalam amugy minden ok, kezdek magamhoz terni a Nantesi konferencia okozta sokkokbol (uh, az a kaja meg pia...nyammm...), vettem egy uj telefont, amivel tokre megszivtam, mert ki kellett perkalnom ra egy csomo depositot (elofizeteseset akartam mert gondoltam nem akarok fizetni a keszulekert, meg hat tok jo ajanlataik vannnak itt - de mivel nem vagyok eleg ideje az orszagban - a 1,5 ev smafu nekik - ki kellett fizetnem £100 depostitot. Igaz, elvileg 3 honap utan visszakapom, de hat akkor is, tok gaz, hogy ilyen erovel mar vehettem volna egy tok uj keszuleket...
Na de sebaj (Tobias) azert persze nem csuggedek, csak kicsit meg kell huznom a nadragszijat most. Viszont hiper fasza a mobilom.

Na de eleg volt az ontomjenezesembol, meg rolam is. Inkabb kerunk majd bovebb beszamolokat a sulis Simonrol (apropo Tomi, nem vagy feltekeny?;- ))) meg a munkakereses procedurajarol...

Na sok puszi

Anna

Névtelen írta...

Hi!
Látom sanna szeretsz írni. Nincs véletlenül 1 blogod? :-)
Tomcsika élveztem kimerítő írásod.
Édike tiéd is.

Még még még...

Névtelen írta...

kedves Sdai!

nem, meg nincs blogom, ez eddig kimaradt a repertoarbol... Azt hiszem ideje lenne nyitni egyet, hogy ne az itteni olvasokozonseget farasszam a hozzaszolasaimmal...:P ;) :D

Névtelen írta...

Blogot Annának!

Névtelen írta...

Mindenkeppen támogatom "a bloggot Annának" mozgalmat!!! Csatlakozzatok! A kérdésem csupán az, hogy akkor ki fogja ilyen aranyosan kommentálni a nyúzélandiak naplóját!???

Névtelen írta...

azert nem akarom megosztani a kozonseget itt... Marmint nyitnek en blogot, de azt ugyse olvasnak annyian mint a Saceket...;-) :P :D
Na, jo, igazabol Sac mondta, hgoy irjak tobbet hogy mi van velem, hat en engedelmeskedtem a magasabb hatalomnak!:) :D
szoval hozzaszolasaim csakis ilyen alapon mennek.