2007. március 16., péntek

Esti lazulas

Nemsokara megyunk egy tok klassz helyre, Mexican Cafe-ba. Az egyik osztalytarsamnak, Vikanak a szulinapjat unnepeljuk meg. (ami egyebkent hetfon volt. Azt nem tudom, hogy hanyadik szulinapja, mert azt nem arulta el. De kb. 25-26 lehet...vagy tobb. Felre ne ertsetek, megkerdeztem, de kitert a valaszadas elol....vagy annyira hulye vagyok, hogy nem ertettem:)Mindenesetre nem akartam ezzel idegesiteni, hogy negyvenszer kerdezem meg: Na, es hanyadik?:)) Szoval most keszulodunk, es nemsokara indulunk.
Van esernyom!!!!Ket napja kaptam a 2 dollaros boltbol, 3 dollarert...azota nem esett. Na, de most magammal viszem, hatha...
Holnap ket napos kiandulasra megyunk. Az uticel Rotorua es.....majd a legkozelebbi beirasbol minden kiderul:)Sot, egy csomo gyonyoru kepet is felteszunk majd. Addig is puszi!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hali!
Na tokre orulok, hogy megy a nagy tarsasagi elet nalad is.. Ez nagyon fontos. Minel tobb nemzetkozi baratod van, annal tobb helyre elmehetsz majd "latogatoba":D :D
Kerjuk a kepeket minel hamarabb, jo kirandulast nektek, en a hetvegen bulizok (mar most faradt vagyok az egesztol pedig el se kezdodott a hetvege)... Persze tudom, tudom nem kell mennem ha nem akarok de hat ezek ilyen muszaj-ott-lennem bulik. Egyszer letudhatom a kotelesseget aztan tobbet nem kell...:D :D

Na szep hetveget nektek, Sac akkor se felejtsd a leveledet es Katinka is irhatna mar... (Helga szerencsere elertette a celzasomat multkor es par oran belul irt is:D :D

na puszi

Anna