2007. április 4., szerda

Es akkor most szoban is... :)

Ott tartottam legutobb asszem, hogy kagylot megyunk enni az este (ez penteken volt)... Szoval mentunk is a Barbaraval, es ettunk is, meg osztrigat is, ami kifejezetten kellemes volt, leszamitva, hogy meg fickandozott...:) A tobbiek csak kesobb erkeztek, mert a tanarnojuknel volt barbecue party. Mire odaertek mi a Barbaraval mar benyakaltunk 2 uveg vorosbort, ugyhogy eleg vidam allapotban talaltak minket.. :) Aztan valahogy benyakaltunk, - igaz ekkor mar oten - kb. meg 4 vagy 5 uveggel, meg a Vika baratja (asszem Brain) vett meg nekem valami piat, amire vissza is hivtam...:) A neve C.C. Dry in short glas volt, de fogalmam sincs mi volt benne...:)) Aztan arrol sincs fogalmam, hogy hogy jottunk haza, csak, hogy szombat reggel eleg kellemetlenul ereztem magam, es a nyelvem meg kek volt a vorosbortol...:)))))
A szombat pihengetessel telt, legalabbis az en reszemrol, Edike pedig isteni fincsi Ujhazi tyukhuslevest csinalt, raadasul annyit, hogy vasarnapra is maradt...:)
Delutan csorgott a telefonom, hogy a magyar ismeroseinknel barbecue party van... Hat ezt persze nem hagyhattuk ki. Megismerkedtunk meg jo sok itt elo magyarral is, es jol ereztuk magunkat es b*zmegoltunk is, ahogy kell, szoval jo volt..:) A pialast most kihagytuk ket dolog miatt: elsosorban azert, mert kocsival mentunk, bar ez itt Uj-Zelandon nem szamit, de en nagyon szeretek meg egy korttyal se beszallni a kocsiba, hisz tudjatok, masodreszben pedig az elozo este eleg mely nyomokat hagyott legalabbis bennem...:))))) Szoval volt csirke, kalbasz, meg minden finomsag... :) Krumpli most nem volt...:) Es elmult mar ejfel mikor hazaindultunk...
Vasarnap szerintem pihentunk egesz nap, de most konkretan nem emlekszem, azt tudom, hogy vacsorazni elmentunk a KFC-be, mert mar nagyon kivantam a gyorsettermi kajat. Otthon legalabb hetente ketszer eszunk ilyen helyen, itt meg talan egyszer ettunk miota itt vagyunk... Szoval mar nagyon megkivantam ezert nyomattunk egy fincsi csipos csirke szendvicset..:)
Hetvon hajnalban megerkezett Bonnie Amerikabol. O a Barbara amerikai baratnoje, es atruccant nyaralni egy kicsit ide. Mar 60 folott van, ugyhogy raer utazgatni, legalabbis ezt mondta, ugyhogy gondolom igaz is...:) Amugy Bushrol az a velemenye, hogy: Atomot a Feher Hazra!:)))))))) Ugyhogy hetfon mig Sari a suliban volt mi varosnezo korutra vittuk. Voltunk Mission Bay-nel, a Mt. Eden-en, meg setaltunk a Queen Str.-en is. Aztan 3-kor folvettuk a Sarit a sulinal es hazahuztunk... Aztan meg kesobb elmentunk 3-an a Barbaraval uszni egyet a Millford Bay-re. Aprilis van, ugyhogy muszaj volt kiprobalnunk, hogy meg jo-e a viz.:) Edike nem jott be, de szerintem banhatja..:) A levego azert mar huvosebb, mint mondjuk 3 hete, de a viz meg kifejezetten jo volt, leszamitva a belemenes 2-3 percet...:))))
Tegnap delelott Barbaraek elindultak a Deli-szigetre, ugyhogy most egyedul vagyunk az egesz hazban...:)
A "magyar" buliban megismerkedtem hal'istennek egy autoszerelo gyerekkel, mert a kocsira uj WOF-t (WOF: Warranty of Fitness, amolyan muszaki fele) kellett csinaltatnom, mert a jovo heten jart volna le es akkor mar valoszinuleg mar mi sem leszunk itt. Szoval megbeszeltem egy keddi idopontot, hogy akkor elviszem a muhelybe, ahol dolgoznak, hogy lecsekkoljak, es leWOFoltassak. Eleg vicces volt. Ment vele a fonok egy kort, aki amugy irani, es kiprobalta, hogy fog-e a fek, meg a kezi fek, aztan az adatlapra meg beirta szazalekban, hogy mekkora az elteres a fekerok kozott...:))))) Asszem 16.78%.:))))))) A csavonak eleg jo erzeke van a dolgokhoz asszem...:))) Aztan megneztek, hogy jok-e a biztonsagi ovek, meg a lampak, meg ilyesmi es persze siman megadtak a WOF-ot. Aztan mondtam, hogy a Deli-szigetre tervezunk kirandulast, ugyhogy a viccet felreteve nezze mar meg ugy is a verdat. Az egyik ekszijat is ki kellett cserelni, mert mar nagyon szakadas kozeli allapotban volt, meg sajnos ket gumit is, mert tukor simak voltak, es azert 4000-5000 km-t esoben, meg mindenben eleg gazos lett volna megtenni... Amugy a magyar srac is azt mondta, hogy szerinte is erdemes kicsereltetni, mert az eladasnal is sokat dob a latban, ha jok a gumik. Mondtam, hogy mennyiert vettem, es mondtak, hogy majdnem a duplajat eri, ugyhogy remelem jol el tudom majd adni, vagy ha nagyon surgos lesz, akkor legalabb annyiert amennyiert vettem....
Ma pedig DVD-t neztem, mert tegnap vettunk ki. Egy csomo film meg van magyar felirattal a tekaban, sot amit ma neztem, annak meg magyar szinkronja is volt...:) Most pedig varom Ediket, aki barmelyik pillanatban itthon lehet.
Sajnos munkat nem talaltam. Meg az Udvhadseregtol se hivtak vissza, pedig legkesobb tegnapra igertek, es komolyan azt hittem, hogy vissza fognak hivni....:(((( A legviccesebb az egeszben, hogy ugy erzem mindent megtettem, de meg se sikerult... Elkuldtem 70-80 oneletrajzot, folhivtam allashirdeteseket is, meg boltokba is bementem, sot hat allasinterjukon is voltam, es semmi.....:(((((( Az az igazsag, ha barmilyen olyan szakmam lenne, ami hianyszakma, akkor konnyebb lenne sokkal, de annelkul nagyon nehez, mert inkabb felveszik a kiwiket, mint mast... Ami persze termeszetes.... Ugyhogy most mar kb. 99%-ra tudom mondani, hogy hazamegyunk, hisz egyszeruen nem eri meg itt maradnunk. Csak a repjegyunk atiratasa 100.000 Ft lenne, es ha tovabbra se jon ossze semmi..... Szoval ertitek. A legrosszabb az egeszben, hogy igazabol maradnank, mert jol erezzuk magunkat, meg a nyelv szempontjabol qrva jo mindkettonknek (a Sari nagyon sokat fejlodott), de hat nem eri meg.... Ezert ugy dontottunk, hogy szombaton mi is elindulunk a Deli-sziget fele, aztan majd meglatjuk mi lesz, meglatjuk mennyire fogy a love, de mindenesetre 2 hetre tervezzuk a turat... Itt a Nagypentek munkaszunet, ugyhogy mar sulija se lesz a Sarinak, akkor pihengetunk es osszepakolunk es elindulunk az Anktartisz fele, vagyis csak az iranyaba...:)
Na mindenkinek minden jot, aki kepes volt ezt a sok rizsat vegigolvasni!
Puszi!
;-)

Nincsenek megjegyzések: