2007. április 18., szerda

Halihello! :)

Az elmult ket napban nem tortent igazan sok minden..:) Kimostuk az osszes ruhankat, illetve a pirosakat meg nem..:)
Aztan tegnap Bonnie hazautazott Amerikaba, a Liz pedig megjott a kanadai-amerikai turajarol, ugyhogy kicsit nagy volt a nepsuruseg itthon. :) Igazsag szerint mar alig varjuk, hogy elutazunk a Cook-Island-re, mert olyan kenyelmetlen most a tobb a hetes egyedul lett utan. Persze azt csinalunk, amit akarunk, de azert meg sem olyan, mint egyedul...:)))
Tergnap este meg paprikas krumplit is csinaltunk Edikevel, ami tok finomra sikeredett. Igazabol ugyanolyan volt, mint otthon szokott. Es ettunk hozza csemege ubit is. Itt a boltban lehet kapni a Budapest nevre keresztelt, Indiaban gyartott, de itt Auckland-ben csomagolt uborkat. Kicsit edesebb, mint otthon, de vegulis elviselheto...:)
Tegnap este online neztem a magyar TV foci EB helyszin eldonto kozvetiteset, ami 10 perccel a kihirdetes elott megszakadt, de aztan egy perccel a vegso kihirdetes elott helyre allt. Hat barcsak ne tette volna.... Azt hittem, hogy most legalabb megkapjuk, de hat meg ezt se sikerult. Kb. ennyit tud a magyar foci... Azert kivancsi vagyok, hogy a Gyarfas hogyan fog magyaraszkodni a Napkelteben ma este..:) Ja mert itt este van a Napkelte, es neha jobb szorakozas hianyaban azt szoktam nezni...:)

Ja es meg annyit, hogy mi a blogot az olvasokozonsegunk megelegedesere, valamint sajat magunknak naplo gyanant keszitjuk. Minden reggel azt nezzuk, hogy ki milyen hozzaszolassal, kommenttel, kerdessel tisztelte meg a naplonkat. Szeretnem nyomatekositani, hogy ez a blog, melynek cime is: "New Zealand and more", a mi itt tartozkodasunkrol szol, a velunk tortent dolgokat meseli el. Ezert kernem, hogy ha valakinek nem velunk ;s nem az itt tartozkodasunkkal kapcsolatos kozlendoje, mondanivaloja, kerdese van, arra legyen szives es valasszon mas csatornat. Koszi!

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én is főztem tegnap gulyást!Az Ádi már jól van. Vasárnap indulunk,és
május 2-án kezdek dolgozni .Majd sms-t küldök!
A képeket nem tudtam behozni az idő rövidsége miatt.Naponta csak reggek 3/4 8 óráig van időm írogatni egy kicsit, mert kezdődik a műszak.Puszi anya

Névtelen írta...

Yes sir, yes!:-))
Ertettem az utalast! Felfogtam!
Elnezest kerek ha korabbi hozzaszolasommal esetlegesen felreertest keltettem, nem akartam se nyilvanos haborut, se barmifele rosszerzest kelteni bennetek.
Igyekeztem megszolitani vkit akit mashogy egyszeruen nem tudok elerni akarhogy probaltam. Ennyi.

Tobbet igerem nem teszek ilyet, se barmi mast ami nem tartozik ehhez a bloghoz.

Ennek ellenere tovabbra is a favoritok kozott lesztek ha nem gond es olvaslak benneteket!:-)))

Pusz

Anna

Névtelen írta...

budepest budapest te csodas!

uborkaval lehet repulni?

Tovabbra is jo mulatast!
cskb.,