2007. április 17., kedd

A varva-vart kepek! :)

Itt van tehat egy jo csomo kep, nezegessetek!:)
Idorendben vannak, ugyhogy ha valakinek kedve van ujra elolvasni az utinaplot a kepekkel, csak hajra!
Remelem tetszenek azert..:)


Edike a Waiotapu Thermal tavaknal (Az egyik szines toval:) )

A citromsarga to :)

Huka Falls, Taupo

Itt aludtunk elso este (Bushdale Frampackers)

Napier, az Art Deco varos

Wellington Cable Car es a varos :)

Az uj-zelandi Parlament (Wellington)

Kompozgatunk :)

A Queen Charlotte Fjord (Ebben ment a komp tobb, mint egy orat..)

Abel Tasman National Park

Ketten az Abel Tasman Nemzeti Parkban :)

Franz Jozef gleccser

Tomcsika a gleccsernel :)
Figyeljetek meg, hogy itt a "bejarat" felett a jeg also kareja kb. 50 cm-re log le...

Edike a gleccsernel:)
Es pont itt szakadt le az also karej, itt mar legalabb 100-150 cm-re van a felso reszetol. Vicces, hogy pont ekkor fenykepeztem :)

Itt pedig mar a leszakad karejt lathatjatok a gleccser-patakban. Tok nagy robajjal szakadt le :)

Vizeses a gleccsernel

Puni-kuki :) A tenger ereje... (Punikaiki)

Ennyire delen jartunk!

Arthur's Pass

Megegyszer Arthur's Pass

Nem lehet vele betelni... :) (Arthur's Pass)

Deli-Alpok

A christchurchi tengerpart (Sumner)

Christcsurch belvarosa a villamossal

Katedralis (Christchurch)

A balna farka :)

Fickandozo delfinek

Az egyik legszebb kep... (syerintem...:) )

A Vegzet-hegye :)

Lake Taupo

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon vagányak a képek!
Megérte hánykolódni!! :-))

Névtelen írta...

Nagyon jók a képek, kicsit mintha én is ott lennék...
Imádom... gyűjtök Új-Zélandra... majd valamikor irok hosszabban Saca, meg neked is SAnna...
puszka mindenkinek
minden ok velem
ölelés mindenkinek, akit érint... nem, nem Tomcsika neked nem... tudod majd ha hazajöttél a reptéren...:-D
Helga

Névtelen írta...

Nekem nem tetszenek a képek...azért...:-))))
Szóval nem is irígykedek tovább.
A világ vége az a világ vége.
És gyönyörű, és félelmetesen messzi, és baromi köszi, hogy legalább így ezeken a mégis tetszetős képeken én is láthatok ilyet (mert én Annához és Helgához képest nem megyek soha Új-Zélandra :-)
Szóval én is puszilok mindenkit (Sanna írj kérlek egy pár kedves szót nekem is, oszt én is fogsalmazom magamban az élménybeszámolómat, mert zajlik az élet...) És Skypolhatnánk is, mert már nekem is van ilyen Skype nevem.
Pusz: Kovakőcske

Névtelen írta...

Sziasztok srakok!:-))

A kepek meg mindig kiralyok, de en most szeretnem megragadni az alkalmat es egy kicsit nyilvanosan uzenni kedves Helga es Kovako baratnemnak - ha nem haragszotok...
Helga - mindenkepp valaszolok, de nem ma, mert ma epp eloadasokra megyek es nem leszek mar az irodaban...

Kati!
En irtam neked nem is keveset nemreg a freemailedre meg a wiwre is... ha jol lattam a wiw-eset meg meg se nezted, a freemailt meg nem tudom egyaltalan megkaptad-e... Ezek szerint nem... igaz, nem voltak annyira kedvesek a szavak amiket irtam, de a melyseges szeretet aradt beloluk es nem tudom hogy a freemailed automatikusan kiirtja-e ezeket a maileket vagy mi van...
Szoval vagy adjal meg masik email cimet, vagy vegyel fel Skypeon (en beritam hogy kovakocske de azota sincs azt hiszem visszajelezve hogy ismersz... tudod, en vagyok a skordanna...:-)))

Na, udv nektek innen, Kati mindenkepp tegyel vmit az elolvasatlan levelek ugyeben...

Puszi

Anna

Névtelen írta...

Na, Katikam, most lelettel b******va:) es raadasul a mi blogunkon:) Ez nem semmi!Skodri mar a nyilvanossaghoz fordult...:)

Névtelen írta...

Sacka,

Ez nem leb...as volt, hanem egyszeru kozles miszerint tenyleg nem tudom miert nem kapja meg Kati a leveleimet... Szoval semmi bantas ebben nem akart lenni, csak gondoltam mivel ezt a blogot mindenkeppen olvasni fogja, latni fogja hogy en irtam neki...
Na.

Sac, amugy te mikor leszel Skype-on? jo lenne mar beszelni.

Na puszi

Anna